ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE PAKKETTEN | SEO SERVICE DEN HAAG

3. Zoekmachine marketing Fijne tips. Best lastig om bovenaan te komen in google. Ik werk er nog aan voor mijn website http://www.massagepraktijkvlierboom.nl
Uitgebreide up to date kennis Continu optimaliseren van advertentie teksten Voor iedere individuele klant ontwikkelen wij een AdWords advertentie strategie op basis van de mogelijkheden binnen uw beschikbare advertentiebudget en de beoogde doelstelling zoals branding, conversies en/of leadgeneratie.
De content die op je website of webshop staat De meest gekozen biedstrategie, bepaal het bedrag per click voor het zoekwoord waarop uw advertentie moet worden weergegeven. U betaalt pas wanneer iemand op uw advertentie clickt om uw website te bezoeken.
Dit komt voornamelijk, omdat deze pagina een zeer hoge ‘TopicalAuthority’ heeft. De resultaten worden aangepast op een aantal zaken: locatie, of je ingelogd bent in google of niet, wellicht browser geschiedenis. en dan vergeet ik vast nog wat.
Tags: AdwordsArnhemfreelancefreelance online marketeermarketeerno cure no payonlineOnline MarketingShared revenueUitbestedenVelp Op basis van deze informatie wordt een passend voorstel gemaakt waarmee je website uiteindeltijk beter vindbaar zal worden in de Google zoekresultaten. Aan het eind van ieder kwartaal ontvang je bovendien een complete rapportage met een overzicht van alle verrichte werkzaamheden, de behaalde resultaten en de doelstellingen en SEO-strategie voor het komende kwartaal.
Selin Oruc Je zou het misschien niet verwachten maar bookmarks helpen mee om een website hoger in Google te krijgen. Wanneer bezoekers jouw site toevoegen aan hun bladwijzer wordt dit gelezen door Google. Je moet dus toestaan dat bezoekers dit met jouw website kunnen doen.

Google Ads (AdWords Specialist h1>

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer h2>

Online succes met Buyer persona Er zijn genoeg bedrijven die garen spinnen bij (dure) SEO projecten terwijl ik heb geleerd dat een goede kennis van je klanten en het goed kunnen schrijven van begrijpelijke teksten en last but not least, een goede dosis gezond verstand nog altijd prima werkt net zoals ze dat vele jaren geleden ook deden.
Hoe verder je komt – hoe meer meters je maakt – hoe hoger je gaat ranken. Je hoeft alleen jouw concurrenten in te halen en die zijn vaak minder ver dan je denkt. Mijn account Bij een gemiddeld AdWords account moet u rekenen op 1,5 tot 2 uur werktijd aan optimalisaties per maand. Dan hangt het natuurlijk af van het uurtarief wat men hanteert. Sommige collega’s hanteren een uurtarief van € 150,- tot € 200,- per uur en dan loopt het natuurlijk al snel op. Maar gelukkig zijn er ook goede AdWords specialisten die uurtarieven rond € 50,- tot € 80,- hanteren.
Vraag de Google Ads review aan Waarom AdWords uitbesteden? Conversie percentage van de website of webshop.
meer bezoekers + meer conversie + actieve campagne Wat kunt u doen? Één pagina over een bepaald onderwerp is vaak niet genoeg. Schrijf meerdere blogposts over één onderwerp en gebruik daarvoor zoekwoorden die u nog niet eerder heeft gekozen. Link tussen de artikelen om het verband tussen de pagina’s te benadrukken.
Een goede afbeelding kan zorgen voor de juiste associaties met je website en de lezer. Zo gebruikt Apple bijvoorbeeld vaak Aziaten in hun afbeeldingen; deze worden namelijk geassocieerd met excellentie in techniek en innovatie. Een associatie die Apple maar wat graag claimt.
Conclusie: ga geen links bouwen, maar ga links proberen te verdienen. Ruben de Vries ✓ We monitoren alle resultaten in een real-time resultaten dashboard. Technische SEO scan
Bovenstaande tips geven jouw handvatten om bovenaan en hoger in Google te komen. Maar, hoge posities of ranking in google wil nog niet meteen zeggen dat hiermee de aanvragen storm zullen lopen. Wanneer de bezoeker over de drempel is getrokken door de website te bezoeken, is het net zo belangrijk op alle mogelijke manier de bezoeker te overtuigen om contact op te nemen met jouw bedrijf. Dus hoe kom je er nu achter wat bovenaan in de zoekmachines jou oplevert?
Meer dan 20 SEO-experts hebben antwoord gegeven op deze vraag: De gehele eerste pagina is gevuld met websites die talloze backlinks, tweets, Facebook likes en echt alle optimalisatie technieken hebben toegepast die er bestaan. Toch past de informatie niet bij wat de zoeker zoekt.
SEO Training – Expert Je kunt de juiste positie van zoekwoorden checken zonder Google Search te gebruiken. Check daarvoor Google Search console om te kijken wat je zoekwoordpositie is. Ga in Google Search Console naar Zoekverkeer > Zoekanalyse. Ook hier zie je je positie terug – op een zoekwoord – met verschillende filtermogelijkheden. Je kunt er zo handig achter komen op welke zoekwoorden je website goed vindbaar is in Google. En dus weet je op welke woorden je kunt hoger in Google kunt scoren.
Wilt u meer bezoek aan uw website of webshop via de onbetaalde zoekresultaten? Dan is zoekmachine optimalisatie een onmisbaar onderdeel van uw online marketing.
Ga je een grotere campagne voeren en is de online marketing een belangrijk aspect van je marketing apparaat en wordt of gaat hier flink op ingezet worden? Dan zal de Adwords campagne complexer worden en zal hier meer budget doorheen gaan. Ook hierin kan de keuze gemaakt worden om Adwords zelf te gaan doen. Het is dan wel belangrijk om een ervaren iemand in huis te halen die gecertificeerd is. In Adwords kunnen ook veel zaken misgaan en als Adwords een belangrijke marketing tool is dan mag hier niks mis in gaan. Voordeel van Adwords zelf doen is, is dat degene die de campagne beheert dicht bij de business zit en hier meer gevoel bij heeft als een Adwords bureau die jouw campagne op afstand beheert. Voordeel van een Adwords bureau is dat er iemand op zit die niet anders doet dan met Adwords bezig zijn en daardoor veel expertise en ervaring heeft en hier ook uit kan putten om jouw campagne te optimaliseren. Daarnaast is je Adwords campagne niet iets wat “erbij” gedaan moet worden. Er is volledige focus op het optimaliseren van jouw campagne.
Ik wil beter communiceren… Meer engagement en succes op social media: 20 tips [infographic]3 augustus 2018 – 12:27 Websiteontwikkeling
Met zoekmachine optimalisatie wordt een website zo opgebouwd en ingericht dat zoekmachines de website makkelijker kunnen scannen op inhoud. Zoekmachines zullen de meest relevante pagina’s vervolgens tonen in de zoekresultaten. Uw winst? Meer relevante bezoekers op uw website. En meer bezoek betekent: meer leads wat resulteert in een hogere omzet. Anders dan bij Google AdWords is er bij SEO geen klikbudget nodig. Met SEO genereert u bovendien duurzame aandacht. Ofwel, de investering in zoekmachine optimalisatie levert effecten voor de lange termijn.
Wie goed gevonden wil worden op bepaalde producten zal in de eerste plaats er zo veel mogelijk over moeten vertellen en ervoor zorgen dat deze informatie goed geïndexeerd kan worden.
Voor bedrijven is het belangrijk dat Google AdWords campagnes na de ontwikkeling niet vergeten worden. Wanneer je een samenwerking met Searchflow aangaat, weet je zeker dat wij campagnes in AdWords regelmatig zullen controleren en bij zullen sturen daar waar nodig is. Zo leveren we campagnes die op hun top draaien met het beste rendement. Zo testen wij advertenties doorlopend. We controleren voortdurend de effectiviteit van de lopende advertenties om te zorgen voor de best mogelijk prestaties.
Hoe jij Hoger in Google komt – De 3 Belangrijkste lessen na 11 jaar SEO Als ik naar de resultaten kijk die we nu boeken dan merk ik duidelijk een verschil. Voordat we met internet marketing begonnen werkten we met leads. In de tijd dat we met internet marketing zijn gestart zijn onze aanvragen met 350% gegroeid.
Pas ze daarna aan zoals je dat zelf wilt. Voor dit soort pagina’s is duplicate content niet zo erg… alhoewel een echt bedrijf dit uiteraard wel zelf schrijft en niet (half) kopieert.
Daarom is er onderzocht of ankerteksten nog steeds belangrijke ranking signalen zijn. Overige informatie:
Adverteren op Google? Laat Display Marketing en Remarketing doen door een Google AdWords Specialist:
Stap 8 – Continue proces van optimaliseren Voor bedrijven is het belangrijk dat Google AdWords campagnes na de ontwikkeling niet vergeten worden. Wanneer je een samenwerking met Searchflow aangaat, weet je zeker dat wij campagnes in AdWords regelmatig zullen controleren en bij zullen sturen daar waar nodig is. Zo leveren we campagnes die op hun top draaien met het beste rendement. Zo testen wij advertenties doorlopend. We controleren voortdurend de effectiviteit van de lopende advertenties om te zorgen voor de best mogelijk prestaties.
Bekijk op Amazon We ontwerpen en bouwen doelgericht met een offline en online strategie. Aan de hand van wetenschappelijke inzichten en actuele marktontwikkelingen.
KVK: 54861071 9. Gebruik interessante SEO titels Deal? Naam Daarom AdWords uitbesteden Die graag bij je langskomt voor een gratis adviesgesprek (kost je minimaal een kop koffie met appelgebak)
Close Direct bovenaan in Google Afbeeldingen toe te voegen; Optimalisatie voor Mobiel
Wat begrijpen ze niet? Zoekmachine Adverteren (Google Adwords) Bureau 09/10 Cursus WordPress Hulp nodig Een voorbeeld van een 301-redirect waarmee we aan Google vertellen dat de inhoud van een bepaalde pagina op onze oude website definitief is verhuisd naar een ander adres op onze nieuwe website. Ook links vanaf andere websites naar die oude pagina blijven op deze manier goed werken.
78 Beoordelingen KIES HIER UW ADWORDS PAKKET Wellicht ben je nieuw met de term search engine advertising. Wij leggen je graag uit wat SEA is. Hiermee bedoelen we het betaald adverteren op internet. Dit kan in de vorm zijn van een advertentie op Google, maar ook adverteren op bepaalde websites met een banner is een mogelijkheid. Met SEA wordt er dus betaald voor het tonen van je website op het internet, dit in tegenstelling tot SEO.
Energie Service Noord West October 2011 4264 AE Veen Een voorbeeld Of dat nu iets is wat Google berekent of niet, dat maakt voor zoekmachine-optimalisatie niet uit. A post shared by Sprout, startups & scaleups (@sprout_nl) on Aug 21, 2018 at 3:01am PDT
Adverteren in Google Adwords: je adverteert met zoekwoorden in Google waarbij een advertentie wordt geplaatst naast of boven de organische zoekresultaten.
Meer bezoekers naar je website Google heeft een hele lijst met aspecten waar zij naar kijkt bij websites om te beoordelen op welke plek een website in de zoekresultaten komt te staan. Google probeert om de meest relevante websites en meest waardevolle informatie bovenaan te zetten.
Blog maken Nog steeds geen “release date” voor Google Penguin 4.0 Hulp bij zoekmachine optimalisatie? Fontane Pennock, Seph
Direct Toegang Meer naamsbekendheid, omdat uw website op relevante zoektermen terugkomt in zoekmachines Maar zou jij misschien enkele tips kunnen geven voor het verbeteren van een webshop waar voornamelijk wijnen maar ook tal van verschillende alcoholische dranken verkocht worden?
Aanmelden download Leuk je te ontmoeten! Vraag een gratis kansenonderzoek aan ter waarde van € 375,-
Growth hacker e-book Snel resultaat uit je online marketing In principe is het stappenplan van SEO vrij simpel
Stap 5: de 3-secondenregel… SEA Zoekmachine adverteren Adwords uit te besteden Trainingen » Omdat ik in het schema al filters heb ingesteld, zie ik naast elke kolom een pijltje. Als ik op dat pijltje klik, kan ik beginnen met filteren. Zo kan ik alle zoekwoorden in hetzelfde schema bewaren en met een filter gemakkelijk een sterk thema maken.
De grote vraag die overblijft, is dus: hoeveel impact heeft snelheid op de ranking? Waarde naamsbekendheid
Gedurende het onderhoud worden bewerkingen mogelijk niet opgeslagen. (12 september 2018, 14:00-15:00 UTC)
Door Mike Hulscher op 24 november 2016 Wat kan een SEO specialist voor je doen? Menu Digitale strategie Inrichten van het Google Adwords account Structureel hoger in Google komen?
Voor werkgevers Blijf op de hoogte van handige kennis en het laatste nieuws van je favoriete online marketing bureau:
30 jul 2018 Website analyse Hulp nodig bij het optimaliseren van jouw website?
Onze opdrachtgevers yoast.com/wordpress/plugins/seo/ Schrijf op de andere site een korte introducerende tekst en verwijs via een link naar het volledige artikel op je eigen website. Voeg op de andere website ‘onder water’ een ‘canonical link’ toe. Daarmee geef je richting de zoekmachines aan waar het originele artikel staat. Als je een WordPress website hebt, dan kun je met de Yoast SEO plugin deze verwijzing eenvoudig instellen.
Auteur: Ruben Bunskoeke In de pers Marketeer op locatie Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
(eenmalig € 49,- / gratis voor leden) Discussie- Geen reacties Zonder een heldere doelstelling geen plan en zonder plan geen online succes! Wij gaan samen met u om tafel om concrete doelen te stellen. Hierbij gaan we uit van het SMART-principe, ofwel zijn de plannen specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden?
Flyer & Brochure Wat we ook doen Beheert AdWords campagnes voor bedrijven uit Schagen – Volvo oldtimer kopen: kom naar onze oldtimerdag op 5 januari
Als je de WordPress SEO-plugin hebt geïnstalleerd (hierboven lees je hoe je dat doet) dan zal de SEO-box automatisch verschijnen, wanneer je nieuwe content creëert zoals een bericht of een pagina. Deze box is erg handig en geeft je de mogelijkheid om bijvoorbeeld zeer eenvoudig titels en metabeschrijvingen toe te voegen, evenals vele andere mogelijkheden die je helpen bij het optimaliseren.
ZOEKMACHINES INTERNET | MEER CONVERSIES MET JE WEBSITE ZOEKMACHINES INTERNET | MEER VERKOPEN MET JE WEBSITE ZOEKMACHINES INTERNET | SEO SERVICE NEDERLAND

Legal | Sitemap
[otp_overlay]

13 gedachten over “ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE PAKKETTEN | SEO SERVICE DEN HAAG”

  1. Adverteren in Google en Bing is zeer effectief
    Zorg
    E-mail *
    Adwords is de snelle weg om hoger in Google te komen. Het principe is eenvoudig. Je betaalt per klik op de zoektermen die je kiest. Hoeveel je betaalt voor bepaalde zoekwoorden is afhankelijk van de concurrentie. Hoe meer concurrenten bieden per klik, hoe hoger de prijs wordt. AdWords is zeer effectief voor zoekwoorden waar het lastig is om een goede organische zoekpositie te verwerven (zonder adverteren). Wanneer je ervoor kiest om via AdWords advertenties hoger in Google gevonden te worden, dan kies je voor de kostbare korte termijn oplossing. Je hebt een advertentiebudget nodig, met goed gekozen zoekwoorden én mooi afgestemde advertenties.
    Aanvragen brochure
    Overzicht beurzen
    Wat we doen
    Conversie training

  2. X euro per aankoop, binnengehaald via Adwords
    Copyright © 2018 Goody Ads Inc. All rights reserved Goody Ads
    7) Zijn ze gecertificeerd?
    AdWords (SEA) kun je echter zien als een Ferarri. Supersnel resultaat en extreem wendbaar. Zo targeten wij alleen op de zoekwoorden die voor jouw onderneming relevant zijn, zo bereik je potentiële klanten tegen lage kosten.
    Door continu de campagnes te meten en te monitoren, met behulp van Google Analytics, worden steeds betere resultaten tegen lagere kosten behaald. Door gerichte Google AdWords campagnes uit te zetten, worden advertenties op topposities geplaatst, bovenaan de zoekresultaten of rechts daarvan, en spreken de klanten aan die naar uw product op zoek zijn. Uiteindelijk betaalt u per klik, dus wanneer een bezoeker ook daadwerkelijk op uw website of webshop terecht komt.
    Tip 5: Zorg voor relevante externe links
    Interesse? Neem contact met ons op!
    Social Proof (ons meest gelezen blogartikel!)
    Inventus is een Twents online marketing bureau uit Hengelo. Opgericht in 2008 en inmiddels uitgegroeid tot een bureau met enthousiaste e-commerce specialisten die samen meer dan 300 organisaties bedienen. Als online marketing bureau zorgen wij ervoor dat jouw webshop wordt gevonden door jouw doelgroep en uiteindelijk ook meer verkopen realiseert.
    – Content optimalisatie

  3. SEO optimalisatie, kan dat wel?
    CONTACTINFORMATIE
    88. SSL certificaat onmisbaar voor een hoge plek in Google.
    Online Marketing Bureau Leiden
    Herengracht 66 III
    Hoe pas ik de tekst van mijn website aan?
    over
    Wanneer we samen met jouw marketingcampagne aan de slag te gaan is onze werkwijze als volgt:

  4. Relevantie, daar gaat het om. Wat wil je vertellen, wat is je visie? In een eerder artikel heb ik geschreven over het opzetten van een strategie achter je verhaal. Bepaal het onderwerp van je site nauwkeurig en kies zorgvuldig op welke termen je gevonden wilt worden. SEO draait dan wel om het zo goed mogelijk presenteren van je site voor zoekmachines, maar de uiteindelijke doelgroep zijn je bezoekers.
    Adwords uitbesteden; Stap 5 – Het maken van de advertentie teksten
    In het overzicht van de suggesties die Google geeft, vallen de titels het beste op – die zijn vetgedrukt. Het zijn deze titels die vaak bepalen of een pagina wordt geopend. Staat daar ‘Loodgieter Hazerswoude – bel en we zijn er in 20 minuten‘ dan is dat voor mensen die een acuut probleem hebben interessant. Ongeveer 15% van de mensen kijkt ook naar de url en meta-description om te bepalen of een pagina voor hen relevant is.
    Zoekmachines houden rekening met tal van factoren. Het schijnt dat het algoritme van Google zelfs meer dan 200 factoren heeft om jouw webpagina te ranken, waaronder artificial intellegence. Omdat het onmogelijk is om deze allemaal te noemen hebben we een grove indeling gemaakt naar 3 factoren. De factoren waar je rekening mee moet houden op je website zijn: Content, Autoriteit en Code.

  5. Data, automatisering en personalisatie hebben daar in de meeste gevallen een belangrijke rol in.
    Dank voor de info, goed bruikbaar voor mijn website http://www.a-cupunctuur.nl
    010 – 307 5696
    9. Niet voldoende kennis
    Inzetten van social media kanalen en vanuit daar doorlinken naar je website

  6. Puur om producten te verkopen en winst te maken, leads te genereren of de bekendheid van je product of merk te vergroten?
    Goed artikel! Wij hebben voor onze website hier handig gebruik van gemaakt. Bedankt!
    Direct een afspraak maken?
    10. Websites die regelmatig geupdate worden komen hoger in Google te staan
    De tweede is belangrijk op het internet. Men heeft bij het lezen op het internet niet dezelfde motivatie als bij het lezen van een boek.
    16. Redirects (html, 301, 302)

  7. Je krijgt dan ook te maken met:
    Laatste blogs
    Brandpepper houdt van transparantie. Daarom laten we je graag zien wat we doen. Je weet van tevoren precies hoe of wat!
    Natuurlijk kun je via Google AdWords ook campagnes inzetten die gericht zijn op branding. In die gevallen stuur je niet op conversie, maar bijvoorbeeld meer op bereik, CTR of een lage CPM.
    Uitvoering
    Blauwe Monsters
    2

  8. Webshop beginnen
    1. Hoger in Google door een toepasselijke paginatitel en goede tekstuele inhoud
    Tip 10: Wees actief op social media
    Gebruik zoekwoorden waarmee je gevonden wilt worden en die matchen met de bestemmingspagina.
    Sport
    Seo Page Optimizer –
    Check de weergave van je website
    Je kiest voor ons wanneer je een partij zoekt die
    Geautomatiseerde technologie neemt nooit vakantie. Er is dus 24/7 focus op resultaat. Dat geeft onze specialisten de ruimte om zich te richten op verdere groei en nieuwe kansen voor jouw onderneming.
    E-commerce marketing

  9. Ron Verlangen
    Denkt de bezoeker dat hier niet het antwoord is dat hij zoekt, dan gaat-ie weer weg. Het kan ook zijn dat de website niet betrouwbaar overkomt, rommelig of onduidelijk is. De zoeker gaat terug naar de resultaten in Google.
    68. Zorg ervoor dat de taal van je site goed ingesteld staat
    Volgens mij bedoel je Sitelinks.

  10. Voor shops. Direct producten en prijzen laten zien in zoekresulaten.
    Google kan de bounce percentages gebruiken als een ranking signaal (ook al ontkende ze dit eerder). Het kan ook te maken hebben met het feit dat content met een hoge kwaliteit bezoekers betrokken bij de pagina houdt. Een lager bounce percentage is dus bijproduct van hoogwaardige content, iets wat belangrijk is voor Google.
    Als het bureau vragen stelt, zorg dat je deze vragen beantwoord. Het liefste binnen een paar dagen met juiste informatie. Bureau’s hebben vaak meer klanten dan alleen jou. Zorg dus voor goede schriftelijke bevestiging van de belangrijkste afspraken en kom zelf pro actief met informatie waar ze wat aan hebben.
    Op zoek naar een betrokken freelancer die boven op de accounts zit? Laten we eens een kop koffie drinken..
    Dynamische Remarketing is momenteel een ‘hot item’. Dit is ook niet heel erg vreemd, want uit de praktijk is gebleken dat Dynamische Remarketing heel goed werkt. Dynamische Remarketing is een type campagne binnen het display netwerk van Google AdWords. Met Dynamische Remarketing kunnen campagnes en advertentiegroepen heel specifiek worden getarget op bijvoorbeeld bezoekers die bepaalde producten of categorieën hebben bekeken. Ook is het met Dynamische Remarketing mogelijk om personen die de winkelwagen hebben verlaten, opnieuw te benaderen om ze zo alsnog te laten converteren. Naast het opnieuw targeten van bezoekers die bepaalde pagina’s hebben bezocht, kan Dynamische Remarketing (en Remarketing in het algemeen) ook heel goed worden ingezet tijdens feestdagen en actieperiodes. Door bezoekers en kopers gedurende het jaar ‘op te slaan’, kunnen deze personen rond de feestdagen weer opnieuw worden benaderd met interessante aanbiedingen die aansluiten op hun interesses en koopgeschiedenis.Adverteren in het Google display netwerk
    Je wilt meer leads en meer omzet. Dan moet je boven je concurrenten uit blijven steken. Niet alleen in service maar ook letterlijk in de zoekmachine. Op nummer één staan dus! Die hogere positie kun je met een AdWords specialist bereiken én behouden.
    Internet Scorecard

  11. Menu:
    Weblog
    De Delta Factor
    Focus op een goede zoekterm
    Het is grotendeels onduidelijk hoe zoekmachines zoals Google precies hun zoekresultatenvolgorde (SERP) bepalen. Wel is duidelijk dat dit (in elk geval grotendeels) geautomatiseerd gebeurt met behulp van search ranking factors, waarbij aan elke search-rankingfactor een numeriek gewicht wordt toegekend.[21] Google heeft diverse malen laten weten dat het meer dan 200 search-rankingfactoren hanteert.[22] Diverse SEO-professionals[23][24] hebben gepoogd om al die factoren te ordenen naar belang. Tegenwoordig zijn de Google zoekresultaten steeds meer op de gebruiker afgestemd en vooral ook regionaal verschillend. Voor kleine bedrijven is het hierdoor haalbaarder geworden om in hun regio vindbaar te worden. Daarnaast lijkt het verkrijgen van ‘trust’ en ‘implied links’ een grote rol te spelen in het bepalen van rankings.[25][26]
    Denk goed na wat het doel is van de bestemmingspagina. Is het doel mensen te informeren maak dit dan ook duidelijk in de meta-description. Is het doel om producten of diensten te verkopen, voeg dan een kortingsactie of een andere USP toe.
    Twitter;

Plaats een reactie